فلزیاب Invenio Pro ساخت ترکیه

فلزیاب Invenio Pro پدیده ی جدید گنج یابی

همیشه درخواست و توقع کاوشگران حرفه‌ای از یک دستگاه گنج یاب تصویری بیشتر از اپراتورهای عادی و تازه وارد بوده است. آنها همیشه از شرکت‌های سازنده درخواست هایی همچون دسترسی به عمق بیشتر، دانستن نوع فلز کشف شده، دانستن عمق دقیق اهداف، دانستن شکل اهداف دفن شده، تخمین ابعاد اهداف و کشف ناهنجاری ها و حفره های زمین را داشته اند. شرکت هایی که توانسته اند به این نیازها پاسخ مناسب دهند از فروش بالایی در مارکت جهانی برخوردار هستند. فلزیاب Invenio Pro که نسخه به روز شده از فلزیاب تصویری اینونیو (Nokta Invenio) است، یکی از دستگاه‌هایی است که پس از عرضه به بازار جهانی مورد استقبال کاوشگران حرفه ای قرار گرفت و توانست به رکوردهای فروش بسیاری دست یابد. مهمترین علت استقبال از فلزیاب تصویری اینونیو تکنولوژی به کار رفته در آن و دقت بسیار بالای آن در نمایش اهداف زیر زمین می باشد.

فلزیاب تصویری اینونیو

تارخچه فلزیاب تصویری اینونیو

کمپانی Nokta از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمیته ساخت فلزیاب و گنج یاب در استانبول ترکیه آغاز کرد و از زمان تاسیس خود همواره رو به جلو حرکت کرده و سعی در به واقعیت رساندن رویا های کاوشگران داشته است. بعد از سالها تحقیق و توسعه این شرکت توانست اولین فلزیاب هوشمند و تصویری جهان را تولید کند. این فلزیاب تصویری که حاصل استفاده از ۳ پتنت ثبت شده این شرکت است دارای تکنولوزی کاملا اختصاصی است و میتواند عمق، شکل، ابعاد و اندازه اهداف فلزی دفن شده و حتی حفره ها و تونل ها را نشان دهد.این دستگاه در دو نسخه معمولی Nokta Invenio و Nokta Invenio Pro ارائه میشود که تفاوت های آنها را در جدول زیر مشاهده میکنید:

Nokta Invenio Comparison Chart

نقش سنسور IPTU

واحد IPTU که توسط کمپانی نوکتا ساخته شده است، با کمک سنسورهای داخلی، حرکات راست به چپ و جلو به عقب کویل جستجو را دقیقا محاسبه می کند و مکان و ارتفاع آن را در بالای سطح زمین تعیین می کند. سنسور IPTU می تواند نقاط شروع و پایان منطقه اسکن شده را ذخیره و مکان اهداف شناسایی شده را نمایش دهد. علاوه بر این، می توانید عرض و طول ناحیه اسکن شده، عمق و شکل هدف و همچنین ابعاد را با کمک سنسور IPTU ببینید. Invenio به عنوان یک پلتفرم پیشرفته طراحی و برنامه ریزی شده است که در آینده با تمام فلزیاب های معمولی و دستگاه های طلایاب یکپارچه شود.

فلزیاب Invenio Pro
invenio-metal-detector

سیستم نمایش تصویر در فلزیاب Invenio Pro:

تصاویر ارائه شده توسط این دستگاه فلزیاب تصویری در مقایسه با سایر دستگاه‌های فلزیاب از کیفیت و دقت بسیار بالاتری برخوردار است و دلیل آن نیز استفاده از سیستم تفکیک هوشمند و همچنین بهره مندی از هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) است و جمع تمامی این ویژگی ها سبب می‌شود تا خروجی تصویر بسیار با کیفیت، دقیق و بدون هر گونه اشکال باشد. هوش مصنوعی فلزیاب اینونیو را قادر می‌سازد تا با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری تطبیقی، شکل هدف و عمق قرار گیری آن را با دقت بسیاری نمایش دهد. این فلزیاب دارای صفحه نمایش لمسی با کیفیت و وضوح بالا است که به کاربر امکان مشاهده تصاویر و تمامی اطلاعات لازم را می‌دهد که از آن به منظور انجام تنظیمات و کنترل سیستم نیز استفاده می‌شود.

در تست های به عمل آمده توسط کاوشگران باتجربه فلزیاب Invenio Pro توانسته است تا عملکرد بسیار خوبی در انواع محیط های کاوش داشته باشد. پس اگر شما نیز به دنبال خرید دستگاه فلزیاب حرفه ای هستید پیشنهاد ما به شما گنج یاب Invenio Pro است!

Invenio Pro فلزیاب تصویری اینونیو

برخی از ویژگی های فلزیاب Invenio Pro:

  • تشخیص عمق ، شکل ، ابعاد و اندازه اهداف فلزی دفن شده و حتی حفره ها و تونل ها
  • تفکیک فوق العاده که از حفاری های بی مورد جلوگیری میکند
  • عمق کاوش بسیار زیاد
  • سیستم کارکرد VLF
  • فرکانس صوتی قابل تنظیم از 150 تا 700 هرتز
  • داری 6 مد جست و جوی مختلف
  • طول قابل تنظیم از 121 تا 152 سانتی متری
  • قابلیت ذخیره سازی تمامی عکس ها و گراف های سه بعدی و انتقال آنها به کامپیوتر
  • پشتیبانی از ۱۷ زبان مختلف (لیسی، آلمانی، یونانی، ترکی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی، عربی، اسپانیایی ، چینی، فارسی، بلغاری، صربی، رومانیایی، هلندی، پرتغالی و لهستانی)
  • اتصالات و انتقال داده کاملا بیسیم
  • آپدیت نرم افزار به صورت آنلاین
  • قابلیت لرزش در هنگام کشف اهداف
  • دارای نور پس زمینه و چراغ LED جهت کار در محیط های کم نور
  • قابلیت کار با چندین فرکانس مختلف ( ۵، ۱۴ و ۲۰ کیلوهرتز )
  • بالانس اتوماتیک و دستی سطح زمین
  • نقطه زنی دقیق و هوشمند
  • وزن سبک 2.4 کیلوگرمی (با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و شفت و دسته)
  • حساسیت قابل تنظیم
  • دارای صفحه نمایش رنگی TFT
  • شارژدهی طولانی ( بیش از 9 ساعت استفاده مداوم)
  • دارای باطری لیتیوم پلیمر ۵۵۰۰ میلی آمپر
  • دارای سنسور پیشرفته IPTU

محتویات پکیج فلزیاب تصویری اینونیو پرو:

ورژن پرو فلزیاب تصویری اینونیو کاملترین نسخه است و دارای تمامی وسایلی است که یک کاوشگر ممکن است در حین کاوش به آنها نیاز پیدا کند. همگی در یک کیف محکم که برای کار در انواع محیط های کاوش ساخته شده! در ادامه میتوانید محتویات پک فلزیاب تصویری اینونیو پرو را مشاهده کنید:

nokta-makro-invenio-pro-package-contents

1 – جعبه سیستم
2 – شفت و دسته
3 – سنسور IPTU
4 – کویل جستجوی DD ضد آب 40×35 سانتی متر (INV40) و روکش
5 – کویل جستجوی DD ضد آب 56×40 سانتی متر (INV56)
6 – کویل جستجوی DD ضد آب 28×18 سانتی متر (INV28) و روکش
7 – هدفون KOSS (دارای جک 6.3 میلی متری)
8 – جعبه حمل سیستم
9 – باتری یدکی 9500 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمر
10 – شارژر AC
11 – شارژر ماشین
12 – کابل USB
13 – تسمه / تسمه حمل / طناب بانجی
14 – سخت افزار نصب کویل
15 – کیف حمل سنسور IPTU
16 – پوشش های محافظ
17 – آفتابگیر صفحه
18 – کیف حمل INV56
19 – کیف حمل و نقل سخت ضد آب (IP67).

کویل های مناسب فلزیاب تصویری اینونیو

یکی از ویژگی های بارز این دستگاه سازگاری با انواع کویل در سایز های مختلف است. همانطور که میدانید هر کویل برای محیطی خاص و با توجه به جنس خاک و عمق هدف انتخاب میشود. سه مدل زیر توسط کمپانی نوکتا برای این دستگاه ارائه شده که هرسه کاملا ضد آب بوده و میتوانید کاور های آنها را نیز به صورت مجزا خریداری کنید.

Invenio Pro Search Coils

قیمت فلزیاب Invenio و Invenio Pro:

قیمت نسخه پایه این دستگاه 5900 یورو و نسخه پرو آن نیز قیمتی معادل 7900 یورو دارد. قیمت ریالی این دستگاه در ایران به دلیل نوسانات ارزی متغییر است و برای آگاهی از قیمت به روز آن فقط کافیست تا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دفترچه راهنمای کار با فلزیاب اینونیو

متاسفانه این دستگاه دارای دفترچه راهنما به زبان فارسی نیست اما دفترچه انگلیسی آن بسیار ساده و قابل فهم نوشته شده است که با مطالعه آن میتوانید به بسیاری از سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش