از کجا فلزیاب بخریم

METAL-DETECTOR-SHOP-ADDRESS

از کجا فلزیاب بخریم و به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

همانطور که می دانید خرید وسایل و لوازم الکترونیکی دارای حساسیت بسیار زیادی می باشد از مسائل مربوط به کیفیت و قیمت گرفته تا خدمات پس از فروش و گارانتی همگی از نکاتی هستند که باید به آنها توجه شود. خرید دستگاه فلزیاب نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در هنگام خرید باید به نکات زیادی توجه شود. شاید اولین سوالی که در ذهن هر کاوشگر به وجود می‌آید این باشد که از کجا فلزیاب بخریم؟

در ابتدا باید بگویم که اگر در عرصه فلزیابی و گنج یابی و کار با دستگاه گنج یاب از تجربه کافی برخوردار نیستید بهتر است تا با افراد باتجربه و آشنا با این امور مشورت کنید و قبل از خرید در مورد دستگاه مورد نظر در اینترنت جستجو کرده و نظرات دیگر کاوشگران را در مورد آن دستگاه بخوانید و دستگاه خود را متناسب با شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که دستگاهی که مناسب دفینه یابی در کوهستان است ممکن است در محیط صحرایی و شوره‌زار عملکرد مناسبی نداشته باشد! تناسب میان ویژگی‌ها و امکانات دستگاه فلزیاب و محل کاوش میتواند شانس موفقیت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

از کجا فلزیاب بخریم
Where-to-buy-Metal-Detector

نکات مهم قبل از خرید دستگاه فلزیاب

در این مقاله قصد ما این نیست که ویژگی های یک دستگاه فلزیاب حرفه ای را توضیح دهیم بلکه می‌خواهیم نکات مربوط به قبل از خرید و پاسخ سوال از کجا فلزیاب بخریم را برای شما روشن سازیم. همانطور که میدانید ایران کشوری کهن با قدمتی چندین هزار ساله است و همین امر سبب افزایش فعالیت گنج یابی و دفینه یابی در آن شده است و مانند هر فعالیت دیگری افراد کلاهبردار و سودجو با سوء استفاده از اشتیاق کاوشگران اقدام به فروش دستگاه فلزیاب جعلی تحت عنوان فلزیاب خارجی و یا فلزیاب تصویری می‌نمایند که عملاً در محیط واقعی دارای هیچگونه کارایی نمی باشد. به صورت کلی در ایران تعداد بسیار بسیار اندکی از شرکت ها دارای مجوز قانونی ساخت و فروش فلزیاب هستند که با یک سرچ در اینترنت می توانید آنها را بیابید.

توجه داشته باشید تا حتماً خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید تا در صورت لزوم بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خود بهره مند شوید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید مد نظر داشته باشید آموزش کار با فلزیاب است که باید توسط شرکت ارائه دهنده دستگاه به شما داده شود پس حتما دستگاه خود را از جایی بخرید که آموزش کار با فلزیاب را به صورت رایگان به همراه محصول به شما ارائه کند. شرکتی که خرید خود را از آنجا انجام می دهید باید دارای واحد تحقیق و توسعه و تعمیرات باشد تا در صورت نیاز به ارتقاء دستگاه فلزیاب توانید به آنها مراجعه کنید.

مشهورترین شرکت های تولید فلزیاب در خارج از ایران شرکت ماینلب استرالیا ، لورنز آلمان ، نوکتا و ماکرو ترکیه هستند و همانطور که میدانید موانع بسیاری برای واردات و استفاده از فلزیاب های خارجی در داخل ایران وجود دارد و به همین دلیل شرکت های بزرگ فلزیاب در ایران دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش نیستند. هزینه حمل و نقل، هزینه گمرک و نوسانات ارزی از عمده دلایل بالا رفتن قیمت دستگاه های خارجی به بیش از از چندین برابر ارزش آن ها است و به همین دلیل یک فلزیاب ایرانی با امکانات و عملکرد مشابه دارای قیمتی به مراتب پایین تر از نمونه خارجی خود است.

از کجا فلزیاب بخریم؟

شما می‌توانید دستگاه خود را از مکان‌های مختلفی خریداری کنید، از جمله:

1. فروشگاه‌های تخصصی در این حوزه: فروشگاه‌هایی که به تجهیزات جستجوی گنجینه را میفروشند می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. این فروشگاه‌ها معمولاً در شهرهای بزرگ فعالیت دارند و با مراجعه حضوری میتوانید خرید خود را انجام دهید. همیشه پیشنهاد اول ما استفاده از این روش است. کمپانی های بزرگی همچون IKPV در اکثر شهر های بزرگ ایران دارای نمایندگی است و با مراجعه حضوری و تست دستگاه میتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید.

2. فروشگاه‌های الکترونیک: برخی از فروشگاه‌های الکترونیک عرضه کننده فلزیاب‌ نیز هستند و گزینه‌های متنوعی برای انتخاب پیش روی شما قرار میدهند اما پیشنهاد ما این است که خرید خود را از کمپانی هایی انجام دهید که به صورت تخصصی در این زمینه کار میکنند.

3. سایت‌های آنلاین: بسیاری از فروشندگان این دستگاه ها در اینترنت فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید به سایت‌های فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را بخرید اما همیشه مد نظر داشته باشید که در خرید اینترنتی امکان تست دستگاه را ندارید و بهتر است تا خرید خود را از شرکت های معتبر و شناخته شده انجام دهید تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.

4. نمایشگاه‌ها و تجمعات صنعتی: در برخی نمایشگاه‌ها و رویدادهای صنعتی، شرکت‌های تولیدکننده فلزیاب حضور دارند و ممکن است تا فرصت تست و مقایسه مدل‌های مختلف را داشته باشید. متاسفانه به دلیل وجود موانع قانونی، در نمایشگاه هایی که در ایران برگزار میشوند، تولید کنندگان فلزیاب ایرانی و خارجی امکان حضور ندارند.

5. فروشندگان محلی یا افراد حرفه‌ای: در برخی موارد، افراد حرفه‌ای یا فروشندگان محلی ممکن است این تجهیزات را به صورت دستی عرضه کنند. اما خرید از آنها همیشه با ریسک بسیار زیادی همراه است. نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم ترین ایرادات این روش است.

در ایران از کجا فلزیاب بخریم؟

هیچ یک از شرکت های بزرگ تولید فلزیاب و گنج یاب در جهان دارای نمایندگی رسمی در ایران می باشند و به همین دلیل در صورت بروز اشکال در دستگاه پیدا کردن تعمیرگاه مطمئن و با کیفیت بسیار سخت است و همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعات این دستگاه ها به ندرت در بازار یافت می شود. بدیهی است که مقایسه فلزیاب ایرانی با نمونه های مشابه خارجی در بحث گارانتی و خدمات پس از فروش باعث بالا رفتن ارزش خرید آن می شود.

عدم استقبال و استفاده نکردن از فلزیاب ایرانی فقط شامل مصرف کننده نمی شود، بلکه تولید کننده نیز وظایفی را بر عهده دارد. قیمت بالای محصول،پایین بودن کیفیت،عدم توان رقابتی با دستگاههای خارجی، تقاضا را به سمت کالاهای خارجی سوق می دهد.

مشکل جدی دیگری که هم اکنون در زمینه تولید و عرضه دستگاه گنج یاب در بازار خودنمایی می کند کپی برداری از محصولات خارجی میباشد،در همین ارتباط عده ای از تولید کنندگان داخلی به جای تلاش برای تولید و ارتقاء سطح کیفی محصول خود اقدام به جعل نام و نشان کالاهای خارجی میکنند و معتقد هستند که اگر محصولات آنها به اسم تولید داخلی عرضه شود، تقاضایی را از سوی مصرف کننده ندارد.

متاسفانه بسیاری از فلزیاب های تولید داخل از این نوع بوده و دستگاههای فلزیاب تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی، امریکایی و … به فروش میروند که عملا کارایی و کیفیتی ندارند.

همانطور که میدانید فلات ایران دارای ویژگی های مختص به خود است و خاک ایران دارای مقدار بسیار زیادی از مواد و کانی های معدنی در مقایسه با سایر نقاط جهان است. این مواد معدنی اصلی ترین عامل ایجاد خطا و اشتباه در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب هستند و فلزیاب های خارجی که برای خاک ایران بهینه نشده اند در حین کاوش دچار خطای بسیار زیاد می شوند اما دستگاه های تولیدی شرکت IKPV برای خاک ایران بهینه شده اند و راندمان و ثبات بسیار بالایی در محیط های کاوش واقعی دارند.

شرکت فلزیاب IKPV قدیمی ترین و معتبرترین شرکت فعال در حوزه ساخت و فروش دستگاه گنج یاب و فلزیاب در ایران می باشد. اگر برای فعالیت مورد نظر خود به خرید دستگاه فلزیاب نیاز دارید فقط کافی است تا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و پس از تشریح فعالیت مورد نظر خود دستگاه متناسب با فعالیت خود را انتخاب و در کمتر از ۲۴ ساعت در اقصی نقاط ایران تحویل بگیرید. در شرکت فلزیاب آی کا پی وی خدماتی چون خرید و فروش دستگاه معدن یاب ، حفره یاب ، فلزیاب ، طلایاب و گنجیاب ارائه میشود.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز ، دینکان ، نبش کوچه 23 شهید دینکانی

از کجا فلزیاب بخریم
از کجا فلزیاب بخریم

چرا در پاسخ به سوال از کجا فلزیاب بخریم میگوییم فلزیاب IKPV :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

در ترکیه از کجا فلزیاب بخریم و به چه نکاتی توجه کنیم؟

شرکت‌های ترکیه‌ای در زمینه تولید فلزیاب و تجهیزات معدنی به دنبال توسعه بازارهای بین‌المللی هستند و معاملات بین‌المللی با کشورهای مختلف را تسهیل می‌کنند. خرید فلزیاب از ترکیه دارای ظرافت های مخصوص به خود نیز هست و کسانی که شخصا اقدام به خرید کرده اند با این ظرافت ها آشنایی دارند و مهمترین آنها نیز پرهیز از خریداری فلزیاب تقلبی است. متاسفانه دستگاههای تقلبی ساخت چین و امارات در بازار ترکیه بسیار زیاد است و حتما خرید باید توسط یک متخصص انجام شود.

بهترین شهر برای خرید دستگاه فلزیاب در ترکیه شهر استانبول است که دارای تعداد بسیار زیادی از فروشگاه ها و نمایندگی های برند های مطرح بازار است. بهترین فصل خرید زمستان است اما باید توجه داشته باشید که اکثر این مکان ها تا ساعت 6 بعد از ظهر فعالیت دارند پس زمان را مد نظر داشته باشید. اگر قصد خرید مدل خاصی را دارید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام میدهند. تمامی دستگاه هایی که از طریق شرکت IKPV خریداری میشوند توسط متخصصان ما چک شده تا از اصالت آنها مطمئن شویم و در کمتر از 48 ساعت در هر نقطه از ایران میتوانید سفارش خود را تحویل بگیرید. خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و تلفنی قابل انجام است.

در سال 2014، دو شرکت ترکیه ای Nokta Detectors و Makro Detectors تصمیم به ادغام گرفتند و با ادغام منابع و توانمندی‌های خود، به یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های فلزیاب در جهان تبدیل شدند. شرکت حاصل تحت عنوان Nokta Makro Detectors یک شرکت معتبر و معروف در زمینه تولید دستگاه‌های فلزیاب و تجهیزات معدنی در ترکیه است و محصولاتش در بازار جهانی با استقبال خوبی مواجه شده است. معمولاً دستگاه‌های آن‌ها قابلیت‌هایی مانند تشخیص نوع هدف، عمق هدف، تفکیک انواع فلزات و تنظیمات مختلف را دارا هستند.

 این ادغام باعث تقویت توانایی‌های تحقیق و توسعه و توانایی تولید محصولات با کیفیت بیشتر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش