فلزیاب خارجی اصل با گارانتی

فلزیاب خارجی اصل با گارانتی

هنگامی که بحث فلزیاب خارجی اصل به میان می آید فقط نام چند کمپانی بزرگ به نام آشنا در ذهن کاوشگران عزیز پدیدار می شود. واقعیت این است که در گروه فلزیاب های خارجی فقط محصولات چند شرکت دارای کیفیت و راندمان کافی جهت دفینه یابی و گنج یابی در خاک ایران می باشند. توجه داشته باشید که بسیاری از فلزیاب هایی که تحت عنوان فلزیاب و گنج یاب خارجی در ایران به فروش می روند در اصل ساخت ترکیه و امارات بوده و دارای هیچ گونه کارایی نمی باشد. این دستگاه ها که تحت عنوان فلزیاب تقلبی از آنها یاد می شود بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده و کاوشگران بی تجربه و ناآگاه اقدام به خرید این دستگاه ها از افراد سودجو و متقلب می کنند.

توجه داشته باشید که فقط فلزیاب های پالسی به درد دفینه یابی و گنج یابی در خاک ایران می خورند و دلیل آن نیز عمق کاوش مناسب و عدم حساسیت بالا به مواد معدنی موجود در خاک است. نکته دیگر این است که بسیاری از شرکت های تولید کننده فلزیاب خارجی اقدام به تولید دستگاه های مختلف با تکنولوژی VLF می‌کنند که دارای عمق کاوش زیر یک متر بوده و به درد دفینه یابی در ایران نمی‌خورند. برخی از شرکت ها مانند شرکت ماینلب استرالیا دارای فلزیابهای پالسی همچون جی پی زد ۷۰۰۰ بوده که از کیفیت مناسبی برخوردار است.

 

فلزیاب خارجی اصل
foreign-Metal-detector

ویژگی های یک فلزیاب خارجی اصل:

برای خرید فلزیاب خارجی اصل با شرکت های  معتبر و دارای مجوز های قانونی تماس بگیرید و حتما دستگاههای دارای گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید تا در صورت نیاز به تعمیر فلزیاب و یا تعویض فلزیاب بتوانید از تسهیلات قرار داده شده استفاده کنید.

  • عمق کاوش مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • امکان استعلام اصالت کالا با شماره سریال و …
  • سیستم تفکیک قوی و قابل اعتماد
  • کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات اورجینال
  • قابلیت تنظیم حساسیت و فرکانس کاری
  • سازگاری با انواع کویل در سایز های مختلف
  • قابلیت بالانس اتوماتیک و دستی

کمپانی های تولید کننده فلزیاب خارجی اصل

مشهورترین شرکت های تولید فلزیاب در خارج از ایران شرکت ماینلب استرالیا، لورنز آلمان، OKM آلمان، نوکتا و ماکرو ترکیه، فیشر امریکا و … هستند. در این بین کمپانی های ماینلب و OKM از بقیه دارای محصولات با کیفیت تری هستند و در بازار جهانی از سهم فروش بالایی برخوردارند. متاسفانه امکان واردات قانونی دستگاه های تولیدی آنها به داخل کشور وجود ندارد و آنها از طریق مجاری دیگری به داخل کشور وارد میشوند و همین عامل سبب افزایش قیمت غیر منصفانه و همچنین عدم وجود خدمات پس از فروش انها در داخل میشود.

قیمت فلزیاب خارجی اصل

قیمت فلزیاب خارجی بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود و معمولاً بسیار بیشتر از قیمت آن در خارج از ایران می باشد و دلیل آن نیز موانع قانونی واردات فلزیاب، هزینه نگهداری و حمل و نقل، نوسانات ارزی در داخل ایران و … است. مجموعه این عوامل سبب شده است که کاوشگران از دستگاههای فلزیاب ایرانی با کیفیت به جای دستگاه های خارجی استفاده کرده و بر اساس نتایج به دست آمده، یک دستگاه بهینه شده برای خاک ایران در موارد بسیاری دارای راندمان و دقت بیشتر از نوع خارجی خود می باشد. شرکت IKPV به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب در ایران مفتخر است تا فلزیاب های تولیدی خود را که با بهره گیری از متخصصان زبده و بهترین قطعات الکترونیکی روز دنیا تولید میشود، با پایین ترین قیمت در اختیار کاوشگران عزیز قرار دهد. در این مرکز انواع فلزیاب های خارجی تصویری و بوقی همراه با گارانتی شرکتی نیز ارائه میشود.

در مرکز فلزیاب شیراز علاوه بر فروش فلزیاب خارجی اصل، جهت رفاه حال شما عزیزان تسهیلاتی همچون امکان خرید قسطی فلزیاب ، امکان تعویض فلزیاب با ملک و همچنین ارتقا و تعمیر فلزیاب با پایین ترین قیمت ممکن و تضمین کیفیت و فراهم شده است.

دقیق ترین دستگاه فلزیاب خارجی

از نظر هر کارشناس و در شرایط تست مختلف عملکرد یک دستگاه نسبت به سایر دستگاه های هم رده بهتر است اما تست کردن تمامی دستگاه ها در یک شرایط یکسان غیر ممکن است. انتخاب دقیق ترین دستگاه فلزیاب خارجی نیز تابع همین شرایط است. در تست های مختلف به عمل آمده تعدادی از دستگاه های هم رده با یکدیگر مقایسه شده اند اما هر یک از این تست ها دارای شرایط مخصوص به خود بوده و نتایج به دست آمده از آن برای نوعی از کاوش مناسب است.

ممکن است یک دستگاه فلزیاب که در عمق زیر یک متر عملکردی بسیار خوب در پیدا کردن تکه های ریز داشته باشد در عمق بالاتر در پیدا کردن اهداف بزرگ عملکرد دقیقی نداشته باشد. همانطور که میدانید محیط کاوش مهمترین فاکتور تاثیرگذار بر روی عملکرد دستگاه های فلزیاب است. جنس خاک ، آب و هوا ، تعداد لایه های خاک ، وجود مواد معدنی در خاک ، رسانایی خاک و … از فاکتورهایی هستند که بر روی عملکرد تمامی دستگاه های فلزیاب تاثیر می گذارند و هیچ دستگاهی وجود ندارد که از این موارد تاثیر پذیر نباشد. به صورت کلی در بازار ایران برخی از دستگاههای گنج یاب خارجی مانند فلزیاب لورنز زد 2 دارای طرفداران بسیاری در بین کاوشگران باتجربه می باشد. همچنین برخی از دستگاه های شرکت ماینلب استرالیا مانند گنج یاب GPZ 7000 نیز در عمل راندمان بسیار خوبی از خود نشان داده اند.  همچنین فلزیابهای تصویری شرکت اوکاام آلمان به دلیل بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند تا جایگاه بسیار مناسبی را در مارکت جهانی پیدا کند.

عمق فلزیاب خارجی چقدر است؟

عمق نفوذ دستگاه فلزیاب نه تنها از یک منطقه به منطقه دیگر با توجه به میزان مواد معدنی زمین متفاوت است، بلکه به اندازه و نوع سیم پیچ های کویل فلزیاب نیز بستگی دارد. عمق نفوذ دستگاه های خارجی در حالت ایده آل برای دستگاه های VLF حداکثر 1 متر و برای دستگاه های پالسی تا 2.5 متر است. به صورت کلی مهمترین عوامل تاثیر‌گذار بر عمق دستگاه فلزیاب عبارتند از:

  1. نوع و اندازه فلز
  2. فرکانس دستگاه
  3. نوع و جنس خاک
  4. تنظیمات دستگاه
  5. پوشش گیاهی زمین
  6. نوع و اندازه سرچ کویل
  7. تعداد اشیاء ناخواسته و موانع
  8. تداخل‌های الکترومغناطیسی (EMI)

تعمیر و ارتقاء فلزیاب خارجی

دستگاه های گنج یاب مانند همه دستگاه الکترونیکی دیگر حساس هستند و ممکن است دچار خرابی شوند. البته گنج یاب ها بخاطر اینکه در مکان های کوهستانی و شرایط سخت کاوش می کنند بیشتر از هر چیز دیگری در معرض معیوب شدن هستند.همان طور که می دانید کمپانی های خارجی به خاطر محدودیت های قانونی ، نمایندگی رسمی در ایران ندارند و خدمات پس از فروش هم ارائه نمی شود ، تقریبا همه دستگاهای خارجی که در بازار خرید و فروش می شوند به صورت قاچاق وارد شده اند و در صورت خرابی این دستگاه ها قطعات آن ها در بازار موجود نمی باشد و تعداد تعمیر کنندگان آنها انگشت شمار است.از موارد دیگری که در تعمیر فلزیاب و گنج یاب باید رعایت شود استفاده از قطعات اورجینال است و همانطور که میدانید بازار الکترونیک ایران از قطعات بی کیفیت چینی اشباع شده است و استفاده از آنها در تعمیر دستگاه فلزیاب سبب می‌شود تا عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال شده و دقت خود را از دست بدهد.

مرکز تعمیر دستگاه فلزیاب شرکت IKPV به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر ، ارتقاء انواع فلزیاب و گنج یاب در ایران فعالیت می کند و با کادری مجرب و تجهیزات بروز به هموطنان سراسر کشور خدمات ارائه می دهد. تضمین کیفیت تعمیر توسط متخصصان، تعمیر در سریعترین زمان ممکن، تضمین قیمت و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت از ویژگی های واحد تعمیرات ماست.

شماره تماس واحد تعمیرات فلزیاب

 09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

از کجا فلزیاب خارجی بخریم؟

اگر یک نظرسنجی از افرادی که در بازار به دنبال خرید فلزیاب هستند انجام شود،به نظر می رسد بخش قابل توجهی از آنها به خرید دستگاههای خارجی تمایل دارند و اگر دلیل آنرا بپرسید تقریبا پاسخ همه مشابه است،کفیت بالاتر کالاهای خارجی نسبت به محصولات مشابه داخلی و تنوع بیشتر را دلیل انتخاب خود می دانند. با گذشت دهه ها این عمل تبدیل به فرهنگی گشته است که همواره کالای خارجی را بر کالای تولید ایران ترجیح داده است و همچنان نگاه منفی به دستگاههای الکترونیکی داخلی وجود دارد.

شرکت IKPV قدیمی ترین شرکت فعال در زمینه واردات انواع دستگاه فلزیاب خارجی در کشور است و یکی از معدود شرکت های دارای مجوز فعالیت در زمینه ساخت و واردات انواع فلزیاب. اگر به دنبال خرید دستگاه فلزیاب خارجی با نازلترین قیمت و همچنین بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی هستید حتماً با کارشناسان فروش ما در سراسر ایران تماس حاصل فرمایید و دستگاه فلزیاب خود را در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس دفاتر مرکزی فلزیاب IKPV :

تهران– خیابان کارگر شمالی- روبروی شیرینی هانیبال -ساختمان سامان-طبقه شش-واحد پنجم

شیراز– دینکان-جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس: 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش