فلزیاب دست دوم

Second-hand-metal-detector

باید ها و نباید های خرید فلزیاب دست دوم

حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد خرید محصول را داشته اید اما بودجه کافی را نتوانستید فراهم کنید در است این گونه موارد یکی از بهترین راه‌ها خرید محصولات دست دوم است. دستگاه های فلزیاب و گنج آب نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بسیاری از افراد پس از استفاده از دستگاه خود قصد فروش آن را دارند. اما نکته ای که همواره باید به هنگام خرید فلزیاب دست دوم به آن توجه کرد اطمینان از از کارکرد صحیح دستگاه است. همانطور که مستحضر هستید دستگاه‌های فلزیاب جزوه دستگاه‌های الکترونیکی گرانقیمت و با تکنولوژی پیشرفته هستند و وجود یک ایراد جزئی ممکن است در کارکرد آن ها خلل بزرگی وارد کرده و عملاً دستگاه را بلا استفاده کند.

یکی از بهترین راه ها برای خرید فلزیاب دست دوم این است که خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوزهای قانونی ساخت و فروش فلزیاب انجام دهید. شرکتIKPV قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت در این حوزه آمادگی خود را برای خرید و فروش انواع فلزیاب دست دوم اعلام می دارد. در طرح فروش فلزیاب دست دوم انواع فلزیاب خارجی و ایرانی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به کاوش گران عزیز ارائه می شود. از مزایای خرید فلزیاب دست دوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت کمتر در مقایسه با فلزیاب نو
  • راندمان و کارکرده مشابه دستگاه نو
  • انتخاب از بین طیف وسیعی از دستگاه های تصویری و بوقی
  • امکان معاوضه فلزیاب با ملک
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان
فلزیاب دست دوم
second-hand-treasure-Detector

در طرح فروش فلزیاب و گنج یاب دست دوم انواع فلزیاب آلمانی ، فلزیاب امریکایی ، فلزیاب تصویری ، فلزیاب آنتن راداری و انواع شاقول و ردیاب های دستی با قیمت های استثنایی آماده ارائه می باشد. توجه داشته باشید که تمامی دستگاه ها توسط واحد فنی و متخصصان زبده شرکت ما تست و بررسی شده و تمامی دستگاه ها بدون هیچ گونه ایراد فنی و ظاهری و پس از تست در حضور مشتری به وی ارائه می شود. توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد خرید یک فلزیاب دست دوم با کیفیت از برندهای مشهور بسیار بهتر از خرید یک فلزیاب ارزان قیمت بی کیفیت می باشد.

واحد تعمیرات شرکت IKPV آمادگی خود را برای تعمیر و ارتقاء انواع گنج یاب دست دوم شما کاوشگران عزیز در کمترین زمان ممکن اعلام می دارد. جهت رفاه حال کاوشگران تسهیلاتی از جمله فروش کویل فلزیاب ، تعمیر فلزیاب ، تعویض فلزیاب ، اجاره فلزیاب ، فروش فلزیاب قسطی و … مهیا شده است. برای اطلاع از شرایط هر یک از موارد ذکر شده با کارشناسان فروش ما در نمایندگی فلزیاب شیراز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش