فلزیاب موبایل MobiFuture

MobiFuture-فلزیاب-موبایل

به جرات می توان گفت که بیشترین پیشرفت در حوزه تکنولوژی در قرن حاضر انجام شده است. همه شما زمانی را به خاطر دارید که دستگاه‌های الکترونیکی مختلفی برای اهداف گوناگون طراحی و ساخته می شدند. دستگاه هایی همچون دوربین عکاسی، ضبط کننده صدا، دستگاه مسیریاب، پخش کننده موسیقی، دستگاه کتابخوان و … اما به مرور همه آن ها در دستگاه کوچکتری به نام موبایل جمع شده به این دستگاه کوچک تمامی نیازهای ما را برطرف میکند. اگر از کاوشگران حرفه ای و با تجربه باشید حتما با مشکلات حمل دستگاه های فلزیاب سنگین در مسیرهای صعب العبور آشنا هستید. بسیاری از کاوشگران از بزرگ بودن دستگاههای گنج یاب و فلزیاب و متعاقب آن مشکلات به وجود آمده در مسیر استفاده از آنها در در محیط های تنگ همچون درز و شکاف صخره ها گلایه دارند. شرکت فلزیاب ikpv مفتخر است تا دستگاه فلزیاب موبایل MobiFuture را به عنوان اولین گنج یاب موبایلی ساخت ایران به شما عزیزان معرفی کند.

با پیشرفت صنعت الکترونیک به مرور حجم دستگاه‌های الکترونیکی کاهش یافته و بر دقت و سرعت آنها افزوده شد. شرکت فلزیاب آی کاپی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز و همچنین متخصصان با تجربه موفق شده است تا یک فلزیاب تصویری حرفه ای را با قابلیت های خارق العاده در سایزی بسیار کوچک معرفی کند. حتما با انواع فلزیاب تصویری آشنایی دارید که برای استفاده از آنها به یک لپ تاپ یا تبلت نیاز دارید اما با استفاده از فلزیاب موبایل MobiFuture موبایل شما نقش لپتاپ را بازی کرده و تصاویر دریافتی از زیر زمین بر روی صفحه موبایل شما نمایش داده می شود. نرم افزار مورد استفاده این دستگاه فلزیاب تصویری و قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل های اندروید و ios را دارا می باشد.

بدون اغراق سیستم تفکیک فلزات در این دستگاه فلزیاب رامی توان بهترین در نوع خود دانست که قادر است تا فلزات با ارزش همچون طلا را با درصد اطمینان بسیار بالا از فلزات بی ارزش جدا کند و به اپراتور هشدار دهد. تست های مختلف صورت گرفته بر روی این دستگاه سبب شده است تا با کمترین میزان خطا و اشتباه و در انواع محیط های کاوش تفکیک را انجام دهد. فلزیاب موبایلی MobiFuture دارای عمق کاوش ۸ متری است. این فلزیاب حفره یاب دارای قابلیت کشف حفره ها و تونل های زیر زمینی است و میتواند انواع حفره ، اتاقک و راهروهای زیر زمینی را کشف کنید.

فلزیاب موبایل Mobifuture
Mobifuture

قابلیت های فلزیاب موبایل MobiFuture :

  •  مجهز به سنسور قرتمند و پیشرفته برای بالا بردن کیفیت تصاویر دریافتی
  • دارای شارژر خودکار برای شارژ سریع پاوربان
  • دارای پاوربانک قدرتمند برای کاوش های طولانی مدت
  • قابلیت جداسازی فلزات با ارزش مانند طلا از سایر فلزات توسط نرم افزار
  • قابلیت مشاهده و اسکت تصاویر دریافتی با انواع گوشی های IOS و اندروید
  • اسکن محیط و ذخیره سازی تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن
  • توانایی کشف و شناسایی انواع حفره های زیر زمینی حتی در صورت پر بودن
  • جداسازی و تفکیک حفره ها و فضاهای زیر زمین از فلزات با استفاده از نرم افزار
  • قابلیت Full Scan زمین
  • دارای قابلیت لایو اسکن ( Live Scan )
  • سیستم مگنومتر GPR
  • دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

برای آگاهی از قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش